Презентація педагогічного кейса
18 березня педагогічний колектив закладу дошкільної освіти заслухав творчі звіти педагогів які підлягають атестації у 2025 році.
Олена
Мороз, Алла Костюк та Людмила Конєва презентували результати та досягнення
своєї професійної діяльності у міжатестаційний період у формі педагогічних кейсів.
Педагогічний
працівник, який атестується, може подати до атестаційної комісії документи, що,
на його думку, свідчать про педагогічну майстерність та/або професійні
досягнення. Тож напередодні атестаційного періоду педагоги зазвичай підбивають
підсумки своєї діяльності, щоб представити їх атестаційній комісії. В Марите як форму такого узагальнення обирають педагогічні кейси, хоча в переліку
документів до атестації його немає.
Традиційно
кейс педагога розглядають як папку із систематизованими матеріалами й
додатками, які свідчать про досягнення у професійній діяльності. Передусім педагогічний
кейс — це форма презентації власного досвіду, що дає змогу наочно
продемонструвати професійний шлях і досягнення. Крім того, кейс є засобом
професійної рефлексії педагога. Адже, щоб його підготувати, педагог має
проаналізувати, узагальнити і систематизувати результати своєї роботи,
об’єктивно оцінити свої можливості та спланувати дії з підвищення фахової
майстерності.
Педагогічна філософія кейсу
передбачає інтеграцію кількісної та якісної оцінок, зміну акцентів на
досягнення, успіх, самооцінку. Кожний педагог має право обрати варіант, як
оформити кейс. Це може бути папка-накопичувач, у яку вони вкладуть усі
необхідні матеріали. Наприклад, у неї можна вкласти публікації
в професійних джерелах, розробки дидактичних матеріалів, сертифікати про
підвищення кваліфікації тощо.







