вівторок, 30 січня 2024 р.

 30 січня відбулося друге засідання обласної педагогічної студії «Музична терапія у закладі дошкільної освіти».

Предметом обговорення на цьому засіданні стало питання використання музичної терапії як засобу психологічної допомоги дорослим і малюкам, та формуванню  у дітей емоційної  компетентності у  дітей.

До роботи студії долучилась з вітальним словом кандидат педагогічних наук, доцент кафедри суспільно-гуманітарної освіти  Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів та координатор роботи студії Світлана Ковальова. У своєму виступі Світлана Василівна наголосила, що метою сьогоднішньої зустрічі є підвищення методичної та практичної компетентності педагогічних працівників щодо впровадження музичної терапії як засобу що сприяє покращенню  рівня саморегуляції особистості та допомагає у формуванні адекватної реакції на життєві труднощі, розвитку резилієнтності.

Ірина Сидоренко зробила аналіз виконання  слухачами пед. студії  домашнього завдання до попереднього засідання «Музикотерапія як складова освітньо-виховної взаємодії».

У якості запрошеного гостя та консультанта виступила на засіданні практичний психолого закладу дошкільної освіти №4 «Марите» Оксана Бродягіна. Вона  зазначила, що музикотерапія вважається одним із потужних засобів у роботі з формування особистостої стресостійкості та резилієнтності (психологічної пружності)  і  дорослих, і дітей. Навела приклади використання елементів музичної терапії у роботі з педагогами закладу  та поділилась досвідом роботи з дітьми.

Оксана Хоменко представила досвід використання музичної терапії під час проведення ранкових зустрічей (ранкового кола) у вікових групах закладу.

          На завершення свого виступу Оксана Хоменко зазначила: «Емоції впливають на всі психічні процеси: на відчуття, сприйняття, уяву, мислення, волю, пам’ять. Радісний, щасливий настрій дитини є основою її фізичного і психологічного здоров’я, доброзичливого ставлення до людей, навколишнього світу. За допомогою музичної терапії  ми намагаємося формувати  оптимістичний і життєствердний світогляд дошкільнят, сприяти гармонізації їх внутрішнього світу».